Tuesday 1 December 2009

My Memories Garden Centre


Salam..

Tah apa gila, malam ni cikseri create blog baru... pasai apa..?? sebab tak suka dgn sesuatu yang berkaitan dgn blog lama dan masalahnya ia tak boleh diubah... huhuhuu... takper... entri dlm tu pun tak byk... Cikseri harap blog baru ni lebih meriah... moga2 Cikseri lebih istiqamah untuk memasukkan entri2 baru yang penuh warna warni kehidupan dunia.. Bila sesekali berkunjung ke blog orang, terasa aduhaiii...begitu banyaknya cerita suka duka yang sangat suka cikseri baca..bukan apa.. kadang2 kita tak sedar dengan kesilapan yang kita lakukan.. bila tgk pengalaman orang, then baru kita rasa macam kena ketuk kepala.. eh..eh..aku pun perangai macam tu... or.. ehhh..aku penah rasa pengalaman yang sama la.. tapi apa pasai dia boleh solve yang aku tak boleh..?? haaa..lebih kurang cam gitu la kan..
Apapun, Cikseri ni bukanlah org yang pandai sgt bab2 technology dan urusan blog-memblog ni.. setakat mana yang termampu je lah.. cuma Cikseri harap..apa yang Cikseri tulis ni sikit sebanyak dapat jadi perkongsian dgn kawan2 lain... dan harapan Cikseri juga, bila anak2 dah pandai, dah besar, sekurang-kurangnya blog Cikseri ni dapat mengembalikan nostalgia mereka dalam sepanjang laluan pengalaman yang Cikseri sama2 bina bersama mereka..Insyallah..

Anak2 ibu..apa yang tertulis di dalam blog ini hanyalah luahan hati ibu..pendapat ibu.. perkongsian kenangan ibu dan juga pesanan2 ibu..bukan saja pada kalian semata2 tetapi kepada seluruh ibu2 dan anak2 lain di luar sana... enjoy ok.. !

No comments:

Post a Comment