Sunday 23 January 2011

Ada anak monyet bertukang..and i hate it...!!


It  was like..damn,..!! mmg sakit giler.. dia punya denyut tu..perghhh..mmg berdesuppp jer menusuk urat saraf kepala aku.. if u can imagine, selalu dlm national geography kan ada gambar lahar gunung berapi meleleh turun dengan membawa bara-bara api menyapu semua yang ada di sepanjang laluan dan menghangit-hanguskan segala-galanya dalam sekelip mata.. itulah gambarannya denyut sakit yang mengakar dalam saraf gusi aku sekarang.. serious, aku mmg moody giler sejak sakit gigi ni datang..ermm..about 4-5 hari lepas kot.. and for this few days aku makan panadol actifest dah macam makan kacang putih mamak kantin kan Chulan dulu.. semalam, ada orang dah kena rotan sebab buat bising..nasib baik hari ni hari outing diorang dgn daddy, kalau tidak haruslah ada yang kena barang seliang dua lagi kot..almaklumlah..anak2 aku kan pembaca berita CNN semuanya..ada jer benda yang nak di prot pret prot pretkan..
Sekarang aku boleh bangun menghapdet blog sebab tadi dah telan another 2 pills.. so, sementara anak monyet dalam gigi aku ni tgh berhenti berehat, baik aku buat apa2 yang patut.. kejap lagi kang, bila dia start bertukang balik, mmg aku tak boleh buat apa melainkan buat taik mata sahaja.. heheheh.. OK, sila jgn membebel..mmg aku degil...nak tunggu hari Selasa jugak baru nak pegi Klinik gigi.. Selasa kan gaji, so alang2 dah sampai Klinik Pergigian Rohaya tu nanti, boleh la aku gi buat scalling ke apa ker sekaligus.. so kekdahnya, kalau kena bayar ratus2 pun takde la aku  buat2 muka terkejut biawak kan...sebab duit penuh berkepuk2 dalam poket..(kononnyalah kannn...!!).
Dahla..membebel byk2 pun buat orang menyampah jer.. aku nak gi makan kejap sementara tgh ok ni.. Kang mati kebulur plak aku.. huhuuu... (ada bagus gak sakit gigi sebab aku makan ciput jerr 2-3 hari ni..hmmm..ada can BMI turun ...heh..heh..). Bye now.

P/s: tetiba terasa seperti nak makan durian...alangkah mengada-ngadanya tekakku hari ini.. !!

No comments:

Post a Comment