Wednesday 27 January 2010

Love Is In The Air..


 

Besarnya kuasa Allah. Tadi sebenarnya mmg dah nak tidur sgt tapi entah kenapa hati bagai dipanggil2 untuk menjenguk seseorang di YM. Selalunya dia tak ada. Designer macam dia mmg dah tahu sgt dah..tido ikut dan ajer.. Just say salam with no hope he will reply. Tapi dia menjawab salam sepantas kilat...hahaha.. lama tak jumpa... Ane sihat..?? hahaha.. aku mmg panggil dia Ane.. and dia tak penah kisah pun.. prong prang prong prang bersembang bagai nak rak,  tah mana macam mana terkeluar cerita yang dia sekarang sedang berbahagia. Syukur alhamdulillah.. seikhlas hati, aku tersangat gembira untuk dia. Ane ku ini seorang yg sangat2 lain daripada ratusan lelaki yang pernah aku kenal. Seorang sahabat yang dalam pemikirannya, seorang karyawan yg kreatif ideanya dan paling penting seorang Abang yang sangat sporting untuk aku. I am among the first one yg dia bocorkan rahsia ni.. waa..terharu sungguh.. Story linenya mmg aku dah agak sejak lama dulu. Kagum sungguh..! aku tak mahu elaboratekan kisah cinta Ane kerana aku tahu dia tak suka. cukuplah entry ini menjadi tanda untuk aku kenang bahawa hari ini  aku happy untuk Ane.. aku doakan Ane bahagia...yang selebihnya, rahsia kita lah kan Ane...!!
Nah, Allah menunjukkan kuasanya. Di saat aku tiba2 teringat untuk bercerita ceriti dengan Ane, rupanya ada berita gembira yg ingin dikongsi bersama..

No comments:

Post a Comment