Friday 11 February 2011

Projek baru

Seronok dengan another step yg di ambil.. Now, me n Ida nak seriuskan bisnes kek kitorang.. Before this Ida buat n me tolong cari oder.. but now me nak try buat jugak.. baby baru pun dah ada and semangat semakin menggebu-gebu nak membaking.. hehehe... Selasa kelmarin, gi meninjau kedai cake tools kat SS14,, wooaaa.. terpesona dibuatnya.. never imagine so many tools needed just to make a fine cakes... rasa macam kanak2 3 thn yang dicampak dalam playground..sgt seronok okayyy... i just announced my product via fb and sursprisingly, up to this moment i got 3 confirm oder..2 for choc cake and 1 red velvet..alhamdulillah... rezeki jangan ditolak...

Esok after work ada projek deco2... sooo.excited..!! u guys out there, feel free to peek on my new blog ya...
http://buddiesdelight.blogspot.com/  and kalau rasa teringin nak try my cakes, feel free to contact me.. 012-2007419.. special price for u all....weeehoooo..!! :) :)

No comments:

Post a Comment