Monday 8 February 2010

Tak boleh tidoq...!!

Adoyaii... apa punya penyakit la hari ni.. sepanjang hari dok sakit2 badan. Hahahaaammpehh la sungguh.. ni la akibatnya 2-3 thn memendam lemak2 tepu di dalam tubuh badan.. makin lama makin gebu macam pau yg aku buat last week. Baru treneng netball sejam semalam, hari ni dah rasa nak kiok dah.. apa laaa.. to make it worst, sejak 2-3 hari lepas aku dah start selsema plus sore throat plus coughing on and off.. hari ni dia mmg bagi sungguh2 la...heee..menderita jugak la rasanya.. so, keje aku hari ni tidoq saja sepanjang hari... anak2 aku dah siapkan makanan masa bangun pagi tadi sebelum aku teruskan agenda tidur-tiduran.. hehehe.. and they knew their mum very well, kalau dah nampak aku terbongkang tu mmg they all tak berapa berani nak mai usik. Izhan jer yg dtg try2 nasib tadi, tu pun dah kena jerkah dgn kakak dia.. hahahah..

tu cerita siang.. ni dah masuk tgh malam, aku masih lagi dok terkebil2.. apa cerita..?? nak  fb tak dak mood..nak chatting kengkawan sumer dah layan mimpi..nak study saki baki dizziness masih ada and i dont think i can concentrate... adoyaiii apa nak buat ni.. ??? any idea..??

1. main word search
2. main sudoku
3. belek album gambar
4. .... tak tau apa lagi dah..

kalau boleh mengaji, dah lama aku mengaji..cepat skit khatam utk pusingan kali ni.. adoyaiii...

No comments:

Post a Comment