Monday 19 March 2012

Dia nak datang...!!

Ok, last 2 weeks dpt email dari Ibrahim. Katanya dia n family nak dtg Malaysia lagi. Kali ni diorang akan stay lebih kurang 2 minggu kot sebab dia ada meeting kat IJN and somemore ada wedding ceremony. Ibrahim asking to see me....of course aku akan cuba penuhi pelawaan dia. Must be a lots new updates nak kena catch up.. Btw, Ibrahim adalah kawan Mat saleh yg aku kenal masa duduk UK dulu. Actually aku nyaris dah nak kawin dengan dia. Tapi jodoh tak cukup kuat kott...Agaknya kalau jadi, silap2 aku dah ada 2 anak comey-comey mata biru....hahaha..verangan..!! Apapun, dia sangat baik orangnya. Walaupun antara kami hanya sempat dating few times, and then takde apa-apa, but we remains as a good friend. Ibrahim antara manusia yang percayakan aku sepenuh hati dan dia pernah tolong aku dalam satu masalah yg agak besar juga.. for that, aku bersyukur sgt ada kawan yg macam dia...

Katanya nak jumpa aku ptg ni...tapi takde call apa pun lagi...haiiiihh..entah jadi entahkan tidak ni...

No comments:

Post a Comment