Sunday 15 May 2011

to Ledang we goooo....yeayy..

Belum habis nak mengomel ttg cerita2 yang tertangguh, dah kena gi ke Gunung Ledang plak.. maka abaikan jerlah citer2 tu.. mmg tertangguh forever n ever la jawabnya.. heh..heh..
Lately, hati ada manyakkk syusahh.. selalu jer nak rasa berdebar2 tak tentu pasal.. gedebak gedebuk tak semena-mena.. orang kata ada maksud tertentu.. tapi aku tak tau ilmu2 firasat ni.. so, hanya berdoa pada Allah supaya segala-galanya baik-baik ajer utk aku n anak2 terutamanya..
So, dlm pada hati dok gundah gelana ni, pemergian kami, ahli rombongan Cik Kiah dari KK8 ke Gunung Ledang Resort barangkali merupakan satu terapi terbaik untuk aku. I've been prepared my self physically and mentally untuk menunaikan tugas tahunan kepada barisan pemimpin pelajar Kolej. Seperti tahun2 terdahulu sebelum aku ke uK, kini aku kembali menyambung tugas yang sama.. membentu bos menyediakan para pelajar sebagai PM aka pembantu mahasiswa bagi memudahkan pengendalian minggu haluansiswa. Memandangkan tahun ni semester baru akan bermula pada bulan September, maka lebih banyaklah siri2 kursus dan bengkel yang perlu PM2 ini semua lalui. Kursus  yang pihak pengurusan kolej kendalikan ini adalah buah mula bak kata orang tua-tua.
Memandangkan kami dah biasa ke Gunung Ledang Resort dan sgt puashati dengan services yang diberikan, maka kali ni pun kami tetap pilih tempat tu jugak. Masa call resort hari tu, terkejut gak aku.. Evelyn dia punya manager masih ingat kat aku lagi wp selepas aku ke UK, geng KK8 ke situ cuma sekali jer.. lebih kurang 3-4 thn jugak la takde deal apa2 dgn evelyn.. tapi dia ingat lagi rupanya.. va..va..va.. tu yang sayang Gunung Ledang Resort tu.. belum kira lagi kami boleh request nak makan apa.. boleh request bilik karaoke free..etc..etc.. pendek kata, mmg puas hati la.. Macam tu la kalau nak jaga customer supaya mellleeekattt...!!
Untuk kursus kali ni ada 2 modul yang aku perlu handle. So far dah siap sedia semuanya.. Tunggu hari kejadian jer. Kali ni aku nak suntik sikit beberapa ilmu baru yang aku belajar ttg NLP, DISC analysis, 7 roda aspek etc..etc.. harap2 perkongsian yg sikit ni dapat beri manfaat kepada para pelajar..
Cukup dulu..nanti dah balik KL, kalau rajin aku update ttg perkara2 di sana.. So, i'm off now... Can't wait to be there againnnn... yeayyy..!!

No comments:

Post a Comment