Monday 21 June 2010

Ita Jr in the making..


Hari ni mummy happy...nak gelak Sarip dol sat.. MUAHAHAHA...
First time in her life, Nurin try sambal tempoyak and to my surprise, she like it..!! OMG..OMG....kuingatkan anakku ini taik KARI rupa-rupanya terselit jugak gene tempoyak tu.. hahahah.. akak suka dikk..

Hmm.. sekarang baru lah layak untuk proceed the making of Ita Jr.. After all Nurin mmg byk copy paste aku.. bab rupa jer dia tak ikut.. mujurla pulak kan.. sebab dia nyata2 lebih lawo dari mummy dia yg sengal ni...Hahaha.. Nurin orangnya cool... pandai simpan rahsia...pandai amik hati orang.. sebijik macam aku..!! Nurin seorang anak yang bijak dlm pelajaran, pandai menaakul sesuatu perkara dan pandai menilai baik dan buruk...sebijik aku..!! Nurin jugak jenis yg tak amik insurance mulut. Benda yang dia tak puas hati dia akan blow out gitu2 jer... sebijik macam aku jugak...!! Kalau marah, dia akan jerit and up to the max, dia akan hempas pintu.. laaagiii sebijik macam aku masa zaman kanak2 ribena dulu...hahaha..

Tapi itu pengamatan aku setakat hari ni.. Aku bangga punya anak seperti dia. Aku mahu dia menjadi perempuan yang jauh lebih baik dari aku dalam segenap hal. Aku mahu dia menjadi seorang perempuan anggun yang cantik serba serbi. Bijak akal fikir, bijak akal budi....aku mahu Nurin umaira menjadi teladan kepada adik2. Walaupun sekarang dia tension amat dgn anak bujang ku yg berdua tu, tapi aku tahu..dlm hati dia sayangkan diorang... Syukur, walaupun hanya dia satu-satunya puteri, namun dialah penyeri...

No comments:

Post a Comment