Saturday 6 November 2010

Opps, i did it again...;p

Menyesal ker..??? ada rasa nak hantuk kepala ke dinding..?? NO... hahaha.. malam tadi marathon lagi... cabaran menghabiskan novel dalam sekali hadap dan aku berjaya..!! aje giler..!! kalaulah sepanjang malam tadi aku mengadap thesis silap2 dah siap lagi 2 sub-topic...huhuuu. Tapi untuk semalam dan hari ni malas bercakap pasal thesis lah..! Pagi ni aku bangun dengan senyum lebar.. rasa macam diri di tarik masuk ke dalam ceritu itu.. teringat balik semua memori daun pisang masa zaman remaja.. mencintai dan dicintai, admire and being admired, berkirim salam saban hari antara kegiatan kurang ilmiah yang sangat disukai. Its been a part of campus life, even jatuh hukum wajib..!!  hahaha..Kematangan yang makin menyerlah lewat musim2 kerjaya juga mencuit rasa.  Rania, nama yang comel, secomel orang... Fakhrul yang cool, dan Haidi yang tegar menyimpan rahsia...aku jadi nanar diulit babak demi babak.. Aduhh Zara Amani, pandainya kamu mengadun cerita..

u ols out there, go grab a copy...! Pada aku novel ni mmg best, cukup segala perencahnya.. err.. tapi kalau korang jeis yang suka dengan ayat2 jiwang karat yang meleleh barangkali kureng sikit la kot.. Aku suka jalan penceritaan yang smooth, gaya bahasa yang sempoi (ibarat bercakap dengan kawan baik yang sama tahap kesengalannya) dan watak yang jelas perwatakannya.. and i got it in a complete package with this one..





Enjoyy...!!

No comments:

Post a Comment