Monday 11 October 2010

Main2 colour

Salam...

ini catitan utk peristiwa semalam, Sabtu 9/10/2010.. terlambat update sebab penyakit M dtg menyerang...kehkehkeh.. Mulai skrg, setiap hari Sabtu adalah hari bujangku sebab the ninjas akan menghabiskan masa dgn encik daddy. So, i have my own time for yak yak yeahh...

Semalam aku ke rumah Ida, besfren dunia akhirat aku tulahh... Agenda nya, nak belajar mendekorasi kek. Ida mmg dah lama terer bab kek...tgk gaya kek yg dia buat, ermmm mmg boleh tahan.. Kecuali bab bunga2 ros tu jer lah.. hehehe.. Ekceli, aku tak berapa berkenan dgn design2 kek yg meriah sgt.. aku suka yg sempoi... Tapi yang semalam tu sebabkan aku mmg tak reti langsung bab2 mendesign kek, maka dgn muka ikan puyu nyer aku pegi jugaklah.. Sekaligus boleh gak tolong sikit2 preparation dia utk open house hari ni..

Dipendekkan cerita, sessi mendesign kek semalam berlangsung dgn sgt havoc. Anak murid sgt degil dan suka melawan cikgu occayy... hahaha.. apo nak buek, dah kawan baik sendiri.. banyak la aku punya songeh yg dia kena layan.. Mek (ida punya mak) pun pening agaknya tgk aku...sori yer mek...hehehe.. Kalau belajar dgn org lain mmg confirmla aku jadi anak murid paling inesen sekali..tulus mulus suci murni gitu...ahaks..
so, inilah antara hasil kerastangan aku yer...layannnn...
hasil bila tgn dah ok skit...yg masa tgn ketar, cepat2 aku makan..buruk sehhh.. muahahah..



Ni hasil secara berjemaah, aku + ida + mek za... dengan mek n achik sebagai pasukan pemerhati

Ni hasil yg dah siap sebelum aku sampai... aku hate yellow, tapi CC ni nampak sgt comeyyy..

       Yang ni aku tolong serabutkan dengan kepingan2 coklat tu jer.. tapi lawa gak kan..!!

Balik rumah..zzzzz...bila bangun dah confirmla lapar giler kan..nak jadi citer, time aku pegi kedai makan kat belakang utk order mee goreng basah n nasi goreng kampung,  sekalinya Abg zul n kak long, tokey kedai  buat kedai terbuka plak... haihh.. rezeki jgn ditolak...sodappp..!!
Alhamdulillah, satu lagi hari yg berlalu dengan indah... :)

No comments:

Post a Comment